Friday, January 27, 2012

Baru faham


Disebabkan dikelilingi kaum-kaum lain sewaktu belajar dan bekerja di industri dulu,pernah jugak timbul persoalan dalam kepala.Yang mana satu maksud untuk setiap kata-kata di atas.Akhirnya dah jumpa jawapan.Selalu bila dengar depan-depan,tak la susah nak faham.Yang masalahnya bila dapat e-mail dari rakan 1 department pasal kerja,jadi keliru sikit.Dapat pulak yang jenis tak suka tulis formal..adoi!

5 comments:

msredcheesecake said... Reply To This Comment

La.... Laen2 ke maknenya.... Hheee...

Cik Ila said... Reply To This Comment

@msredcheesecake

Haha.terjumpa tadi gmbr tu..

Aini Azman said... Reply To This Comment

erkk..laa baru tahu,.hahaha

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Aini Azman

Cik Ila pun baru tahu.hehe

Aesya Zealous said... Reply To This Comment

aah kan.. lain2 maknanya..haha