Monday, January 30, 2012

Biaq pi la kat hang,suka hati hang laa!!

Selamat sampai ke rumah ke-2 semalam.Sakit kepala pulak masa on the way ke sini.Haihh,apa pasal entah?

Malam semalam layan AJL 26,disebabkan bukan berada di kampung halaman,jadi terpaksa lah guna Live Streaming TV3.Boleh tahan jugak laju internet.Nasib je tu.

Malas nk update lagi pasal result AJL,sebab tengok kat dashboard,penuh sangat entri pasal AJL.So,malas! Kesimpulan pada kemenangan semalam,modal kecil tapi pulangan besar.Isu T-shirt dan track suit? Aku malas nak kupas.Kupas la sendiri seperti bawang putih dan bawang merah!

Ohh,ada isu tentang status FB aku semalam bila aku update tentang "AJL26-Live Streaming".Malas nak cerita panjang.Tapi pendek cerita,ada pihak yang memaksa aku untuk bukak live streaming lain sebab ada event lain yang berunsur keagamaan.Ayat dia membuatkan hati aku menggelagak masa tu.Grrr!

"Tapi apakan daya bilamana hiburan juga mereka "berkiblatkan"

Persoalannya,adakah haram aku bukak live streaming itu semalam? Ada dalil mengatakan hiburan tu salah kah?Setahu aku hiburan tak salah selagi tidak melalaikan.Sedih betul ada orang macam ni.Kalau kau boikot TV3 sangat,jangan la hentam aku pulak kat status FB..Aku malas nk cari pasal,aku 'LIKE' kan semua yang dia tulis.Biaq pi la kat hang,suka hati hang la...! Grrr.

0 comments:

Lilypie Angel and Memorial tickers