Wednesday, January 26, 2011

Blog bersawang?

Dah nak dekat 1 week tak tulis blog.Saya busy! Blog dah bersawang.Tapi takpe,blog tak lari cuma yang larinya pembaca blog.Tapi takpe la,takkan nak pegi sound ,"Oi,bace la blog aku!"
Ohh ye,Ahad lepas pergi Gua Kelam.Tapi kali ni tak masuk gua sebab nak buat BBQ.Barang-barang banyak.Nak bawak masuk dalam gua,mustahil dengan tulang tak berapa nak kuat aku ni.Orang pemalas,biasa la banyak alasan! Haha.


Okeh,ada gambar! Tu yang penting.


Ayam ada 1 besen untuk dipanggang! hmm
Kalau bukan sebab dia,ayam tu takkan masak! haha

Kami.. Ahli Khidmat Masyarakat! hehe
main air sungai! :)
Sangat-sangat hepi,sebab dah lama tak main air.Kesian kan?huhu.At least,dapat jugak enjoy setelah kepenatan seminggu pulun untuk test dan sebagainya.I'm tired! huhu
 
Lilypie Angel and Memorial tickers