Sunday, January 9, 2011

Comel vs lawa

Setiap orang ada pendapat berbeza.Kali ni kajian tentang comel dan lawa.Ada orang kata,comel dan lawa adalah benda yang sama.Tapi pendapat aku tetap bercanggah.Aku cakap ada beza!!!!
Ni pendapat aku je,kalau korang ada pendapat sendiri apa salahnya kongsi kat sini,ok?Terutama bagi anda yang lelaki.Korang ni tengok perempuan macammana entah.hahaha

Bagi aku,comel adalah seperti ini;

nora danish
 dan lawa pula adalah seperti ini;

Maya Karin
Diulangi,ini pendapat aku je.Lagi satu kajian aku macam kat bawah ni;
  •  Comel - putih,gebu,muka bulat
  •  Lawa - putih/sawo matang,muka si bujur sireh/style hidung macam mat saleh
Siapa ada pendapat lain,jom kongsi...Apa-apa pun,tak kisah lawa ke comel,yang penting manusia dicipta dengan secantik-cantiknya dan sebaik-baiknya kat dunia ni.

5 comments:

Miss Izah Mohamed said... Reply To This Comment

tak kisah sangat.. asal sedap mata memandang.. :)

putERi-kAtEk said... Reply To This Comment

comel tu mcm nora danish....

jelita mcm sofea jane...

cun mcm diana danielle...

lawa mcm fauziah latiff...


hahahahhaa

Cik Ila said... Reply To This Comment

izah : semua yang Tuhan buat cantik2,comel2 belaka kan?haha

puteri katek: wahh...anda hebat! haha

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

comel ni nmpk cam bdk2 sket, kalo lawa plak nmpk matang sket...

cik ila dlm kategori tgh2 antara comel dan lawa... hee

Zulfikar Hazri said... Reply To This Comment

sstuju ngan awak dan puteri katik....

lawa mcm fauziah latiff.. comel mcm nora danish, tiz zaqiyah....