Wednesday, August 17, 2011

| Perodua Viva generasi kedua..mengalahkan MyVi? |

Tengahari tadi dapat info menarik dari sebuah blog ni,agak terkejut tapi terkejut bercampur excited.Info ni dapat dari GARANG.COM dan PANDU.MY.

Perodua Viva akan memperkenalkan generasi keduanya dengan menggunakan Daihatsu A-Konsep yang telah pun dipersembahkan pada showcase di Indonesia pada awal tahun lalu.




A-Konsep dibangunkan bersama pakar dari Indonesia dengan sokongan teknikal daripada Daihatsu Jepun. A-Konsep yang dibawa adalah berbeza iaitu sedikit besar berbanding A-Konsep yang biasa dilihat.Cantik kan?Macam rupa Honda Jazz pun ada! ;)





Bawak-bawak la bersabar.Belum pun keluar lagi.Tapi harap-harap akan keluar la Perodua Viva generasi ke-2 ni,mesti mendapat permintaan tinggi,lagi-lagi kaum wanita yang suka sangat kereta pattern macam ni.Bagi kawan-kawan yang masih belum ada transport,bersabar la ye..Lagi lama korang bersabar,lagi banyak pattern baru yang keluar.Contoh macam MyVi 2011-Lagi best- tu.haha


p/s : Yang baru beli kereta,jangan la menyesal dengan setiap pattern yang baru keluar.Jaga kereta anda tu baik-baik,tu je! ;)

6 comments:

Encik Gaara said... Reply To This Comment

Terbaik la viva ni..design dia mcm honda jazz dah...huhu

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Gaara

sgt baikkk.mcm Jazz kan?? :)

Hafizi Azmi said... Reply To This Comment

mmg nice la design dia..~~ >.<

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@Alfi Ramadhani Btul tu..kalau la betul2 wujud...kan best??huhu

eqbalzack said... Reply To This Comment

Salam Ila,
Terima kasih singgah blog abg eq dan komen. Kad raya 'cyber' kat blog abg eq tu abg eq alu2kan untuk letak kat blog Ilak...ikhlas dari abg eq...
Selamat berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilfitri yang bakal tiba...

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@eqbalzack

Wsalam.Same2 abg eq...Salam Aidilfitri.. ;)

Lilypie Angel and Memorial tickers