Tuesday, November 23, 2010

Jawap soklan!

 Hah! Mari jawap..mari jawap.CIk Ila di'tag'oleh Cili padi =Hafizah!
Okeh,jom tengok!

Ape yg paling penting dlm hidup korang?
Bahagia dan berjaya itu penting!

Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?
Beli roti Gardenia kat koop!


Adakah korang bercinta sekarang?
Kenapa dalam banyak-banyak soklan,soalan ni pun ada?hahaha

Berapa lame korang akan mencintai kekasih korang?
InsyaAllah.Sampai syurga ku menunggu.cewahh!


Di mana korang akan jumpe kekasih korang?
tak pasti.Jodoh tu Tuhan tentukan.Kalau dah jodoh,kat mana-mana pun boleh.

Novel/Buku/Majalah terakhir korang beli?
Dah lama tak beli majalah.Dulu beli majalah Mingguan Wanita.

Apakah name penuh korang?
Suhaila Bt Mohd Zahari


Antara mak dan ayah korang, yg mane korang lebih mesra?
my mummy!


Namakan org yg betul2 korang nak jumpe dlm hidup korang?
Saya nak jumpa?? err...tak pasti.Yang pasti,jumpa bakal husband dulu.haha


Namekan tempat yg korang betul2 nak pergi?
Mesti la nak pergi oversea.


Pilih salah satu.. peluk atau cium?
Cik Ila prefer,peluk,lebih tenang.


5 lagu yang bermakna dalam hidup korang? 
1.This I promise You - N'sync
2.Kekasih gelapku - Ungu
3.My way
4.Me and you -Cassie
5.It Must Have Been Love - Roxette

Beritahu 3 perkara tentang orang yg tag korang?
Nama dia Hafizah.Tapi tak tau la kat blog dia tulis cilipadi=hafizah.haha


5 benda yg korang syg sgt2 dlm hidup korang?
1.My parent,family
2.Laptop sayang yang sudah lanjut usia,tapi masih bertenaga
3. Handphone
4.Segala jenis pemberian tak kisah dari sape2 pun
5.Life saya.Enjoy life till the fullest! 
.
Bila tarikh lahir korang dan kat mane korang sambut tahun lepas?
13.02.1988,sambut kat Gua Kelam,Perlis! Haha


5 blogger yg korang nak tag?
1.ikin 
5.WanYusnira 

p/s : Kepada nama-nama yang di'tag',Cik Ila tak paksa pun suruh buat benda ni.Saja untuk suka-suka. Yang tak di'tag' pun kalau nak buat,pun boleh,mana tahu,ada yang kering idea nak buat entry baru kan? :)

1 comments:

nad_ira said... Reply To This Comment

slm cik ila...hehe...xtually sye ad tag soalan ni kat cik hafizah...tapi,ad satu soalan je lain ckit...mgu dpan sye jawab eh..sbb sy tgh exam skrang...special untuk cik ila..