Thursday, November 4, 2010

Simple,tapi kelakar

Pernah tak korang alami benda ni....

Situasi A : Akak,tumpang tanya,kat mana rumah ni...tadi aku dah lalu kawasan ni banyak kali..

Situasi B (dalam kuliah) : Prof,boleh ulang balik tak utk solution tadi,tadi tuan cakap .....


Situaci C (dalam kuliah) : Puan,saya rasa jawapan cik tadi tak berapa betul..sebab jawapan saya..


Situasi D (ofis kerajaan) : Puan,tumpang tanya,macammana nak isi borang ni,boleh tak akak ajar?


Situasi E (penulis alami) : Helo,kak ila!!! Ni aku ni..... (dalam telefon)


Walaupun benda ni nampak simple,tapi kadang-kadang kelakar jugak bila dengar,bagi mereka2 yang pernah alami ni sama ada korang adalah pendengar atau korang yang mengajukan soalan.

0 comments: