Sunday, November 28, 2010

Lelaki mesti suka.....&^*&(%^$*9!!

Lelaki mesti suka entri ni.Tapi tak tau la kalau ada tak kurang berminat,tidak kepastian pulak.

twin turbo V12 that rips out 760hp!!!
Nama dia Tramontana,Spanish punya ciptaan.Kos dia ada la dalam $2.6 million dollar!!
  
















p/s : Okeh.Show dah tamat.Kembali ke tempat asal.Hehehehehe

8 comments:

Mohamadazhan hjDesa said... Reply To This Comment

salam, komen lelaki ptama,hehe. dahsyat kereta ni. enjin v12, kereta tpntas bugati vyron.nnti try buat entri baru ttg keta lg.hehe

ijatnuar87 said... Reply To This Comment

ahaks...mmg terbaik la,cam gabungan kete formula one & kete batman plak..kos dier 2.6juta kan,agak2 dier jual tak dlm 3juta?hehehhe...kn stat kumpul duit nih,hehee

apezs shah said... Reply To This Comment

yes mmg suka hehe... dan dah tgk b4 ni..
anyway apezs dah follow u back... salam kenal.

IN said... Reply To This Comment

nak beli inspira pun pk berjuta kali :P

mynameisryu said... Reply To This Comment

wahhh..boleh bawak bini jela camni cik ila..anak-anak kene tinggal rumah la jawabnya :)

THE LEKAT LEKIT STORY said... Reply To This Comment

ntah napa hati ni lebih terpaut pd keta mini..

kEruL said... Reply To This Comment

mcm tarantula je nama...hahaha

tapi yang tak bestnye, cara nak bukak pintu tu...=(

KayNisa said... Reply To This Comment

fuhhh, perempuan pun suke ni.. hihi.
cik ila: sy pun dah follow blog awak. byk cerita best.. ;p