Tuesday, November 23, 2010

Nak tak makan satay yang ni?

Ni bukan calang-calang satay! satay yang ni eksklusif.Mau cuba?kuang3

Unik,guna klik kertas?haha
Banyak tu!

Hmmm..tak menarik la kalau tak letak banyak gambar kan? Jom tengok yang ni pulak...tarraaaaaa!!

satay cicak ke mengkarung ke ape?
heee




Jual..jual...sapa mau?
 p/s : senang ke nak cari benda tu???? bela agaknya! hmm..belum rasa,belum tau sedap ke tak,kan?hahaha
 

10 comments:

fauzibest5 said... Reply To This Comment

power ah!mana ley order ni?hehehehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

kalu nak,bleh order kat indon.hehehehe

fauzibest5 said... Reply To This Comment

hahaha.ty cik ila.sy dah follow XD

Cik Ila said... Reply To This Comment

hehe.tq fauzi!selamat berblogging :)

Vintage Rose said... Reply To This Comment

ade ke org nk mkn tu??gelinye!!

http://missdilah.blogspot.com/2010/11/mini-gathering-for-sabahan-nuffnangers.html

THE LEKAT LEKIT STORY said... Reply To This Comment

cik ila cicak tokek tu.. mahal Ooo.. kat sini org menggila cr kat sana dorang buat satay jer

nora said... Reply To This Comment

erk bukan benda tu mahal ke harga dia? ni confius nih

Cik Ila said... Reply To This Comment

@ Vintage

Ntah.Orang Indon makan! haha

@ LekitGurl

Cicak tokek?hmm..tak pernah dengar.hahahah

@nora

mahal eh.Cik Ila tak tau pulak.hahaha

ken said... Reply To This Comment

yer..tak mau :P

Black Winter said... Reply To This Comment

sedap ke tu? ish3...