Monday, December 20, 2010

Beza Tentera darat dan tentera laut

Beza nya,air dan tanah.

Kelakar jugak jumpa gambar ni,tak de la kelakar mana tapi ada logika! Hahahaha
Mungkin betul,mungkin jugak tak.Cuba tanya diorang betul ke tak...

7 comments:

Nadia arRumaisha said... Reply To This Comment

siyes...nak tergelak tengok gambar tuh....hahahah

IFA Athirah said... Reply To This Comment

1 group rendam kt kolam tanah.lg 1, kat kolam air.haha http://www.geekintherainbow.blogspot.com/

eelobor said... Reply To This Comment

hehehe, nak gi tnya kat mana nie. kaunter pertanyaan boleh tak? hihiihih

Shaheila Malek said... Reply To This Comment

haha..lawak jer..buat kolam sendiri jadilah..hehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Nadia : haha..gmbr perli tu

@Ifa : aah...kira lebih kurang la tu kan..

@eelobor : boleh aja.kat mne2 kaunter yg kosong.

@Shaheila : tu la psl..haha

Shira Shafrida said... Reply To This Comment

lawak je.. hehehe

jemputlah baca entri baru,
Tips-tips untuk Kawal Perkembangan Naluri Seksual anak di shirashafrida.blogspot.com

rieyana ynn said... Reply To This Comment

kahkahkah...pic mcm tu pun ada...;d