Sunday, December 26, 2010

Bola? saya separa minat je!

Sedih.Betul-betul sedih.Nak buat entri pun kena tanya orang lain nak tulis pasal apa.Kan best kalau setiap hari,setiap jam,setiap minit ada idea nak menulis.Tadi bukak Bloggers Gempak CyberGroup, siap post status tanya nak buat entri pasal apa.Lepas tu,ada yang suruh tulis entri pasal bola.Makkkkkkkkkkkkk....macammana? How? tell me..!!! 
Jawapan senang yang boleh aku jawap,

"Aku bukan suka sangat bola,tapi kalau musim bola,memang suka tengok bola!!!"




Ada tak orang macam aku?Tolong la ada....!! Tau dah.Mesti budak perempuan jugak kan?Adat la tu.Laki majoriti memang suka bola.Perempuan kalau layan pun,mesti tengok pemain bola!hahaha.
Pendapat pasal bola?Bagus sebenarnya tengok bola ni.Bukan apa,korang bayangkan kalau tengok bola kat kedai-kedai,warung-warung,kedai mamak,ramai orang kan tengok bola.Lepas tu,masing-masing yang tak kenal pun boleh jadi kenal kat situ.Tiba-tiba je kan boleh kenal.Bagus ape,kan???haha.Keburukan nya,buang masa (eleh,cakap pandai,mentang-mentang la tak minat)---> ayat utk diri sendiri.Sila jangan marah!
Tapi apakan daya,kalau dah kategori separa minat (kejap minat,kejap tak minat),tak leh buat apa gak..tetap jugak busan tengok.Kat sini taknak kutuk bola,tapi sekadar nak menulis apa pendapat pasal bola.Yang pasti,kita kena hormat pada kesukaan orang lain,dah diorang suka,kau tak suka kau punya pasal la kan?hahahah.

7 comments:

maldinifaridkamil said... Reply To This Comment

saya sangat-sangat minat bola ni. hehehe.:)

LittLeMyRsHMaLLoW said... Reply To This Comment

hihi~
MyRa pUn xsUKe dLu...
Pas Lyn wORLd cUp..sUkaN aSia...
aNd yG LatEst SuZuki cUp...
tRus suKe...
bKn sBb pEmAin jer tp...sBb sUke tGk doRg Main....kDng2 Myra yG eXcitEd LeBih....mAka...Kat bLog mYRa, BykLAh uPdate pSL boLa...eRr~

Azwan Aziz said... Reply To This Comment

minat the red warriors je...hee

KimiCnoL said... Reply To This Comment

separa minat takpe..saya ada jumpa owang yan tak minat langsung..anti betol bola owang cakap pasal bola..hehe

JOM BACE ENTRY BARU
"1.Jailbreak"

Cik Ila said... Reply To This Comment

@maldinifaridkamil : peminat tegar!:)

@LittLeMyRsHMaLLoW : tu la..kdg2 best tgk bola..kan??hehe

@Azwan Aziz:Red warrior!itu mesti.haha

@Kimi :tu mmg dh xleh nk buat ape dh tu..tahap tak minat lgsg.haha

Fxysche Nas said... Reply To This Comment

sy suke tgk pemain bola je..
nk minat bola ne kne tgk live..baru tersorak2 segala bagai
hehe

Cik Ila said... Reply To This Comment

@Fxysche Nas :aah kn..same la mcm cik ila..cmtu gak.haha