Sunday, December 5, 2010

Jamban pun ada harga.

Hmm..buat blog,macam jual barang kat kedai.
Kalau menarik,ramai la pengunjung datang tengok.
Kalau tak menarik,pengunjung pun takmau datang.
Macam tu la ibarat nya bikin blog.
Ada hari,untung masyuk je,ada hari,kosong dan kosong seperti harga pasaran RM 0.00!
Ahh tipu la.mana ada harga RM0.00.Air kosong pun ada harga tau.Masuk jamban pun ada harga okeh!
Tu belum cerita harga minyak..harga gula lagi.
Cik Ila ni memang tak puas hati sket pasal jamban nak kena bayar.
Apa hal???

nasib takde gambar Lisa Surihani
bayar bil air kah?upah penjaga jamban kah?
upah mencuci jamban kah?
abis,kalau toilet still kotor,berbaloi kah anda membayar?haha
Kenapa pulak harga jamban pun naik?RM 0.30!!
Senang je dik oi,hang masuk dulu jamban,kalau hang puas hati dengan toilet tu,hang bayaq la naa..Pastu kalau kotoq,hang cakap la,saya takmau bayaq pasai kotoq.

anda selesa? saya juga selesa.

 

0 comments: