Saturday, December 18, 2010

Saya minat dia dulu..

Ok.Idea ni datang masa tengah reply komen!Jumpa komen ni.Ini bukan sesi mengutuk mahu pun komentar.Tapi nak cerita kenangan dulu;

Tengok circle merah!
Hoh.perkataan dalam bulatan tu mengingatkan saya tentang..? Yeahh..tentang seseorang! Haha.Tapi bukan.Tentang sekolah la.MCKK..atau Malay College Kuala Kangsar,semua orang tau kan?Ada cerita di sebalik tu.Cerita zaman sekolah yang penuh dengan episod kanak-kanak yang gatal.Dulu selalu berangan,konon-konon suatu hari nanti,dapat la pakwe budak MCKK.Mungkin,cerah masa depan agaknya kalu dapat kapel dengan budak sekolah ni yang majoriti kehidupan diorang berakhir dengan seseorang yang bergaya,korporat dan berjaya.--->Ada hati konon,padahal sekolah pun tak abis lagi!

Dalam episod mencari skandal kawan,saya cari medium dan saluran terbaik untuk kenal budak MCKK ni..guna MiRC!!! Masa tu form 2,chatting MiRC je yang femes.Bukak channel SBP,nah kau!! Kacau je.Lepas tu ada la kenal sorang budak ni.Kenal bukan setakat chat..Tulis surat bagai!!! Haha.Nama rahsia.Yang pasti,budak tu sekarang student Medic kat UIA.Kan dah cakap,budak sekolah tu cerah masa depan! 

Logo
Kolej Melayu Kuala Kangsar
Tambah-tambah pulak,MCKK ni sekolah lelaki dan saya sekolah perempuan,memang suka bab2 ni.eheh.Perasaan gatal datang.Ok.itu cerita dulu.Tapi sekarang,masih terasa hot kalau sebut MCKK,mesti excited! Kenapakah?Awak-awak dan kawan-kawan kat luar,siapa sekolah kat MCKK angkat tangan cepat.Hahahaha.

2 comments:

suria lekatlekit said... Reply To This Comment

wah.. cerita zaman gatal2 ni best jugak. sebab ms zaman dara sunti dulu pn cmtu.. kekekeke

Cik Puan iLa said... Reply To This Comment

@lekatlekit : iye ke?? msti dia punye cerita lg best kan?hehe

Lilypie Angel and Memorial tickers